Ikea = dead girl walking

Känner mig slut i hela kroppen. Åkte till Ikea strax innan 11 och kom hem strax innan fyra men kom hem med massa braiga saker. Orkar inte rabbla allt här då det mest var köksredskap i alla former men även två stycken mattor och hatthylla med krokar osv! Hela kalaset gick i af på 800kr vilket jag tycker är ett riktigt NICE pris. En utav mattorna vare rea på också =D

Efteråt sprang vi (jag o Lisette, lukas sussa i vagnen) till tunnelbanan för att besöka julmarknaden inne i gamla stan här i stockholm. Tokmys som vanligt och jag fick med mig tre påsar brända mandlar - MUMS!

Nu ska jag lägga mig och kika på kingdom of heaven sen sova asgott för imorgon väntar jobb.

Kameran är btw urladdad så bilder kommer imorgon förhoppningsvis =) Någon som förresten har en liten lastbil eller bara en riktig stor bil som rymmer en tresitssoffa att låna ut till mig? NEJ inte jag som kör såklart ;)

Natti natt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback