Juldagen

Skulle egentligen ha åkt till Lukas farmor idag, dock vet jag inte om det blir så än. Dem har ju satt ut varning om att man inte bör vara ute i trafiken idag dock känns vägarna säkra än så länge? Men vi vill ju kunna komma hem igen sen också! Inte speciellt kul om detta skulle frysa fast sen och vi är fast borta i salem haha.

Så ser ut så att vi stannar hemma =) Ganska skönt ändå då pluttis somna ganska nyss (varit vaken sen ÅTTA) och jag är verkligen helt seg!

Hur har er jul varit? =) Kramar!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Ella

Oj det är ganska mycket pengar, men det låter jätte bra. Jag kan förstå att det inte är så roligt att bo hemma om man har en son. Men huddinge är ju ett jätte trevligt ställe :)



Ja kom förbi en sväng :) kram

Postat av: Jenny

Hej vännen! Kikar in o önskar god fortsättning! Mitt internet har krånglat big time men nu äntligen verkar de rulla som det ska igen :)



Många kramar Jenny

2009-12-26 @ 12:05:18
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: ruby och milo

den har varit bra men nu vill vi leka med er snart snart snart:D när kan ni?

2009-12-26 @ 15:52:12
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback