Julklappar!


Två par jeans första från mig andra från mormor

Fodrad jeansjacka från mormor, scarf från mig

Stickad tröjja från mormor, Bitanka från mig

Plåtburk/speldosa från mormor, skiva med låtar från Ewa(granntanten) m familj

Aktivitetsboll från mig, maraccas från mormor

Mobiltelefon som vibrerar och låter från mormor, Nalle puh sagoberättare från Morbror

Keps från mig, Tusenfoting som låter och blinkar från Ewa (granntanten) m familj

Lära gå vagn från mormor

Utöver detta fick han också pengar utav min farmor samt ett par converse inneskor utav Ninninor & Asib!


Tröjja från mamma, Extern hårddisk från brorsan

Batteriladdare från brorsan, kastrull o stekpanneset från mamma

Dammsugare och lampskärm från mamma!

Utöver detta fick jag också pengar från pappa, farmor och mormor. En matta, sängskydd och sovlinne från mamma.










Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Ser att ni fått en massa fint!

Hoppas ni har haft en riktigt mysig dag :)

Postat av: Mamma Ella

ja jag ser fram emot att ha honom hos mig :)o kunna använda vanliga kläder :P haha



jaha men det är väl trevligt att det bara är ni två :) vilken tur :) vad kostar den i månaden då? om man får fråga :P

jodå jag jobbar på löradg :P jag jobbar helger o vardagar´. så det är bara att komma förbi en sväng på lördag :) jobbar hela dagen :)

kramar

2009-12-24 @ 23:27:23
URL: http://mammaellas.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

Hehe så var Adam också första julen :)

I år öppnade han allt själv & hade jätte kul, han tyckte däremot att tomten var jätte läskig :p

<3

2009-12-24 @ 23:39:20
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Adams mamma

hehe Adam var bara 6 månader förra Julen så han reagerade inte så mycket då heller, då fick "tomten" till och med röra honom och han bara tittade lite halv konstigt på honom haha..

Men i år var det mer reaktion och lite roligare :p

2009-12-25 @ 00:07:35
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback