November i bildform

Vissa dagar har jag inte bilder ifrån och vissa ligger på andra minneskortet som jag inte har någon läsare till. Men ett par har jag ändå att bjuda på :)


1 nov - innan lunch


2 nov - Lukas + morfar :)


3 nov - Hemma, snart läggdags


4 nov - skojjaren F var här så Lukas totalslockna vid nattetid


5 nov - påväg till farsta i regnet :)


6 nov - forum m. Lizzan å Adam + vän =)


8 nov - Ikea m. mormor


9 nov - Lukas får sitt första blåmärke, fotas på Tuben och shoppar i Farsta!


11 nov - Badtajm!


25 nov - Ny kamera! wiho :) Lukas ätit.. smör med macka?


26 nov - haha Cassandra var över och vi hade Mykidoo party =)


28 nov - nakenbebis!


30 nov - börjar pilla på kamerainställningarna! Lukas gör sin nya snygg-min "rynka på näsan och som fräsa"

 

 

 

 




Kommentarer
Postat av: hallonmamma

Underbara bilder :D och vad han liknar på sin morfar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback