Nu går det fort här hemma

Lukas ställer sig numera mot möbler jämt! Väldigt jobbigt för lilla mig som vill blunda vidare lite på morgonen efter att jag tagit upp honom men ne nu går ju inte det heller. Skämt åsido ;) Han försöker även att tralla runt lite från möbel till möbel det går ibland men himla ostadigt är det! Kul dock för honom med lite framsteg :) Man ser hur han blir chockad varje gång han klarar något och väldigt glad då man börjar klappa händerna =)

Mina händer kan han klappa - superbra men inte sina egna! Barn är allt lite knäppa men självklart på ett bra sätt :)







Kommentarer
Postat av: Adams mamma

Åh va kul, snart springer han omkring och då har du inte ens tid att blinka haha :p <3

Postat av: hallonmamma

hahah vänta du bara. Snart kan ha gå och då börjar alla hyss ;) Fast det är bara kul, oftast. hehe.



usch alltså.. jag skulle verkligem vilja undersöka vissa mäns hjärnor. För vissa av dem verkar ju inte alls fatta att de har ett barn. Det är hemskt synd att Nadims mamma skall måsta tvinga honom att träffa sin son.

De tror liksom att de kan komma och gå. kayleens pappa tror ju fan att det är mitt ansvar att ta med kay till Sthlm. No way! först 2 timmar båt och sen 2 timmar buss med en aktiv 1 åring.han får fan anstränga sej lite. men nu har jag sagt till honom att det räcker. Jag orkar inte mer. Känns skönt att äntligen sätta fanskapet på plats :D



Men vem vet. kanske att våra barns pappor i framtiden inser sina misstag? de kommer de säkert göra.

2009-12-28 @ 12:10:56
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma till Adam & bebis.

hehe ja precis :)

Det ända som är lite jobbigt är att ta sig framåt i all snö men dom skotar ju iaf ofta till skillnad från i Stockholm :p

2009-12-28 @ 18:44:09
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj oj hihi nu händer det grejjer! Va kul , men samtidigt jobbigt för oss mammor som måste oroa sig för de små när de börjar resa sig hela tiden!



Astrid stackarn var tvungen att ha skyddshjälm eftersom hon verkligen inte hade någon som helst koll på sin kropp :(



Kramisar

2009-12-29 @ 00:14:54
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jennifer och sonen Lukas

Sv: Jaaa det är ett jäklaåkande överallt nu när man fått barn. Helt plötsligt vill heeeela släkten träffas kring julen. :P



Ååh duktig kille :D Innan du vet ordet av så springer han och sen får du aldrig en blund igen:P

2009-12-29 @ 09:37:33
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: Mamma Ella

Ja jag vet :) men då ska vi inte fara runt som vi gjorde den här julen :P

Jag förstår :) nej jag jobbade inte i söndags :P



Jag kommer nog att vara sjukskriven ett litet tag framöver, jag har så sjukt mycket eksem över hela kroppen. Kan inte jobba så som jag ser ut :(



Jag o pojkvännen bor i Vårberg. Men vi vill helst flytta så snart som möjligt :P

2009-12-29 @ 18:11:01
URL: http://mammaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback