Pulkarace, nja men nästan ;)

Annars har vi myst med Lizzuz i Farsta idag :) Lukas ville ha en pulka så vi gav oss iväg på jakt efter en sådan! Hittade en jättefin på Intersport för ynka 190kr. Bilder kommer sedan jag glömde självklart kameran men Lizzan hade en turligt nog. Lukas fick även prova åka lite pulka medens vi tappert väntade på bussen. Det var en klar favorit - tror jag? haha han var väldigt trött också i ofs men några skratt och leenden fick vi allt.

Nu är det mat är sååå hungrig så ni förstår inte! Förresten vet ni vad jag har i väskan? BRÄNDA MANDLAR. Mums =) Fast dem var kalla och inte nygjorda men de funkar i af! =)

Och ni som bor i stockholms området ni bara måste åka till Farsta och spana in deras nya godisstånd. Dem säljer sånna där STORA paradis och aladin askar för 400 tror jag? Sen Kexchoklad och toblerone i stora också för 300kr =) Sen massa presentkorgar med godis osv funderar på att köpa en i julklapp till Nadims föräldrar.


Sånna här snygga miner har jag nu börjat med! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback