Sjukstuga

Har nyligen proppat i mig en massa dadlar inlindade i bacon, MUMS!

Dagen började med att jag sprang upp från sängen och mådde VÄLDIGT illa. Det slutade mindre bra också. Hur som helst blev jag piggare så for iväg till frisören ändå :) Skulle nog ha sovit vidare med tanke på att jag även där var tvungen att be om en paus för att springa iväg. Hur som helst så blev håret dunder fint men jag mådde bara sämre och sämre.

Väl efter vi varit hos Ninni ett tag sedan på eftermiddan så gick vi hem jag var så slutkörd så det fanns inte. Hemma sov vi en timma sen kom mamma och passade Lukas. Jag vila, vila och vila. NU gott folk mår jag prima. Halsont, snuvan, huvudvärken, illamåendet allt är som bortblåst. Är bara väldigt väldigt mör i kroppen antar att den behöver lite sömn.

Ska försöka få ett litet foto på håret imorgon så får ni se ;) Blir till att färga efter årsskiftet igen så att det blir sådär riktigt blont! Men fint är det nu ockås =D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback