Sovdag =)

Nu har jag hittat mig ett nytt bord på tradera =) Budet ligger på ynka 1 spänn, den ni ;) haha men å andra sidan är det MASSA jobb med detta bord. Inte bara som med det andra dvs slipa och måla utan här ska stolar kläs om etc men det kommer att bli SUPER när det väl är färdigt! Dock måste jag vänta elva dagar på att auktionen ens går ut men det klarar vi väl oss ifrån =)

Idag har vi däremot lyckats med att göra ingenting! Jag somnade med Lukas där runt ett snåret och flög upp ur soffan vid 3 kolla till pluttis - han sov? Så jag la mig ner å slöt ögonen igen för att vakna utav en glad liten kille klockan fyra =D kallar jag lyx! Dö skönt vare ska ni veta ;)

Imorgon väntar sickla, farsta sen hem och äta massa god mat för att sedan åka iväg och jobba =) Blir inte så många timmar men det är skönt de! För på fredag så måste jag ta mig till lägenheten och börja små fixa lite i af :) Och skölja ur avloppet det luktar BLÄ ska ni veta!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback