Våra små sega sjuk dagar!

Jag fick blackout! Hade massvis med att skriva men POFF så försvann det(?!)

Haha jaja är väl lite för trött för att sitta här kanske ;) Har nog inte somnat förän 4 nu flera nätter irad.. eller rättaresagt sen jag jobbade förra veckan. Å så är det jobb imorgon IGEN. Bara jag som tycker att tiden går sjukt snabbt? Jaja gör inte mig något jag är så hype på att flytta nu :) Ska faktiskt bli riktigt kul!

Men allra mest längtar jag nog ännu längre framåt.. lite planer som jag verkligen håller tummarna för nu :)

Skulle ha åkt till huddinge och fixat sista med lägenheten men som tur var så ringer jag innan så säger dem "idag 4 dec stänger vi KVART ÖVER TIO?" hallå det står TRE på hemsidan. Jaja inte så mycket att göra åt får fixa på måndag :)

Annars så har vi varit iväg och bokat tid hos frissan eller preliminär bokat jag sa att jag troligtvis kommer att ändra den haha vilket jag självklart ska göra :) Men blir på tisdag efter halv 3 eller på onsdag! pepp pepp jag längtar!!

Sen hämtade vi ut Mykidoo sakerna jag beställde! Är verkligen toppen nöjd. Funderar dock på att köpa en keps tills i storleken mindre men vill inte BARA beställa det så väntar lite tills jag har mer jag vill ha :) För tillfället ska jag INTE shoppa så =P Är verkligen totalpank efter julklappar, frisör, ny kamera och så flytt på de.

 






Kommentarer
Postat av: Classy

Okej, vad tränade du för nått då? :) Haha, jasså bor du kvar i haninge eller?



Okej, vad skönt :) Måste också köpa julklappar, men pank som man är just nu får jag vänta tills den 23:e :P



Ja du jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, känner för en lång promenad med hundarna i skogen i alla fall och sen på kvällen hoppas jag på att ta ett glas med vännerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback