Älskade serier

Å nu har jag kikat på Bones som vanligt! Kanske ska beställa hem boxen istället så kan jag ligga å glo på det hela dagarna? Fast å andra sidan har jag ju sätt alla avsnitt =P å de som går på tv nu har ju inte släppts än i sverige på box. Jaja bra idé tills den sprack i af (A) imorgon är det ju vardag vilket menas med Las vegas å unga mödrar också MYS =D


Idag sov jag jäääätte länge var super skönt! Men dock är jag inte sådär super trött nu =P fast börjar bli ganska dåsig i huvudet känner jag och så mår jag illa så kanske kan sova ändå? Kom på en till sak till BB-väskan - SUGRÖR! Fast dem kanske har det på BB? Men lika bra, vågar inte chansa haha!

Nej slut på osunt allmänt bullshit? Tillbaka till soffhörnan och mitt vattenglas + sugrör ;)
 




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe jag hade tur :) Älskar verkligen tummen och laban :D Fast det är ju så dyrt att köpa ifall man går till en vanlig bebisaffär :S

Postat av: naddie

hahah tack ;)



nauw, men som höggravid FÅR MAN LOV OCH GNÄLLA. sånna är reglerna :D

2009-02-01 @ 23:59:34
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: EllaMarie, 15 år och gravid.

Åh tack och grattis själv! Snart dax :D?

2009-02-02 @ 00:29:45
URL: http://ellamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback