Dagens i-landsproblem

Jag hade bara lagt i pampers blöjor i skötväskan så bajsar lill killen nu blir det läckage och en massa tvätt trevligt trevligt! Men vill ju inte byta nu när han sover så vi får hålla tummarna (A)

Å jag blir så jävla arg! Jag jobbade inte i juli (men har jobbat i tre års tid annars) så jag får därför inte de pengarna jag vill utav FK det är ju helt jävla sjukt! Slängde på luren i kärringens öra och berätta hur pateiskt idiotiska dem var. Ska be mamma ringa istället jag har inte tid för sånt här har faktiskt en liten att ta hand om. Vilket inte  finskbrytande tanten förstod! BLÄ

Nåja mysa med bebis gör att man blir glad igen i af =) Fick även massa tips angående amningen nu utav barnmorskan på BVC så får se om det funkar bättre nu hoppas verkligen. Gick bra där borta i af å amma så =)

Han går upp för mycket enligt dem också så någon ersättning behövs verkligen inte säger de =P men aa nu väger han i af 3770 och det känns i armarna kan jag ju säga haha! min lilla plutt blir bara tjockare å tjockare =)


Första bilden är på BB och andra bilden är från den 24 =)


Kommentarer
Postat av: emma

ser ut som om han har vuxit mycket. jättefin är han!

Postat av: Kathy

Gud vad fin han är! :)

2009-02-26 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback