Fyra dagar till BF


19 Januari: 1st
22 Januari: 1st
24 Januari: 1st
25 Januari: 1st

26 Januari: 2st
27 Januari: 2st
28 Januari: 3st
29 Januari: 1st
31 Januari: 1st
1 Februari: 2st
2 Februari:
Sofia, Michaela, Lisette & Nicole
3 Februari: Maria & Matilda
4 Februari: Asib, Jossan(2a gissning) & Sofia(2a gissning)
5 Februari:
Emma, Naddie, Jossans mamma, Lisette (2a gissning)
6 Februari:
Helene
7 Februari: Caroline
8 Februari: Vassen
14 Februari: Eleonor (2a gissning)

Pojke: 16st
Flicka: 9st

Å så jag längtar!
Man blir helt tokig utav att gå hemma ska ni veta =P Och just denna vetskap om att det kan sätta igång precis när som helst är helt sjukt!! Strök den 3:e också eftersom att det är himlans osannolikt att bebis tittar ut på 7 timmar =P






Kommentarer
Postat av: Emelie

Så var det med mig också :) Eller jag hade ju klart allt utan kläderna :P Ville helst se vilket kön det va först innan jag köpte mer kläder. Hade bara kläder till BB sen så fick jag jätte mycket kläder :D Han kom ju innan julafton så då fick jag ännu mer kläder. Jag ville inte heller veta vilket kön det var men kände på mig att det var en liten David :D Vad tror du att du får?? :)

Postat av: alec

ja jag får i mig mat men spyr upp den direkt :S

hur mår du? vad gör du?? sparkar the kid?

2009-02-03 @ 19:22:19
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Heja bebis, heja bebis!

Gud den kommer hata mig sen så mkt som ja tjatar på den. Tack för ikväll, mys pys kväll. Mera sånna kvällar tack och sen blir d även myspys dagar!

Puss kexet <3

2009-02-03 @ 23:30:21
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Herr E

Ingen som har gissat den 9:e? Isåfall chansar jag på det!! Och jag tror det blir en liten kille. Som kanske döps till Sander?

2009-02-05 @ 00:50:29
URL: http://www.ejrevi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback