Ge oss vår!

Å så glad jag blir när man vid halv 8 snåret redan inser att det är ljust ute. Alltså solen står på topp! Jag längtar så himla mycket till våren just nu så det finns inte. Men det är ju trotts allt bara februari.. men känns som att de bör vara typ slutet av mars eller någe, tycker ni inte?

Jaja Maria befinner sig ju i London haha värsta snöovädret på typ 18år eller var det va! Slippa jobba gjorde hon i af då typ allt är stängt.. eller affärerna är säkert öppna men de företagen som kan vara stängda är nog det skönt för henne i af ;) hihi

Uppdatering utav
gissa listan kommer och magbilder kommer lite senare idag missa inte det =)

Nu ska jag hoppla in i badet å ligga där för att kurera min lilla kropp som jag har så ont i! Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback