Hemmafrun är på g!

Att göra

  • Tvätta en svart maskin tvätt
  • Dammsuga hela lägenheten
  • Sortera min garderob
  • Diska

Och vad har jag hunnit göra? NADA känner att hela dagen sprungit iväg. Kanske kan bero på att jag somna om vid tio snåret och sov till tolv? Var så himlans trött så det fanns inte. Men har himla ont i kroppen också vet inte vare kan bero på men men. Det har i af slutat klia i tänderna så för tillfället så växer inte mina visdomständer och för tillfället slipper jag bitring till mig själv haha!

Hur som så ska jag träffa Jossan sen så sortera garderoben skjuter jag upp tills imorgon istället =) Ska ta två panodil nu tror jag och sätta igång! Vad ska ni göra idag? Nåväl de flesta jobbar väl eller pluggar =P

Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback