Höggravid och tokgnällig

Alltså det hugger svider gör så ont att jag inte vet var jag ska ta vägen! Men det har ju varit såhär så himlans länge nu kan bara det riktiga börja?... nej ska lägga mig hos mamma och beklaga mig riktigt mycket snart haha! Jag vill ha ut min lilla bebibus nu inte ha massa ont bara =P

Men den som väntar på något gott.. eller?


Jaja uppdaterar senare känns som att det kommer bli en låång natt om dessa förvärkar vill fortsätta såhär! Och så måste jag ju göra
Jennys utmaning om att visa vad jag har i kylskåpet mitt ;) hihi





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh.. Ja, fast nu har du en riktigt söt kalaskula! :D Jobbigt med förvärkar, hoppas din sötnos tittar ut inatt kanske :) Eller imorgon.. Oj, vad spännande....

Kram!

Postat av: Jossan

Jag får prata med bebis imorogn igen, va väntar den på liksom vi har ju välkomnat den o allt. Bara komma, onödigt o dra ut på d;)

Du är bäst och du är super bra på o göra söta små bilder ju o magen e ju bara för söt. Tycker mindre bra om att du ska behöva ha ont men snart så snart gör d einte ont längre, snart är du världens lyckligaste Mamma. =)

Puss ses imorgon <3

2009-02-05 @ 22:12:11
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: ruby

oo spänannde;) ja har inte ett dugg ont.. bara när ja ligger på sidan får ja sjuka mensvärkar.. FAN :)



aja SENAST den 18e ska den ju va ute ialalfall om man ska se detposetivt.. :P

men ja hoppas ju då att det sätterigång inatt imorrn för , för varje dag som går över tiden ju gnälligare lär man ju bli :P



hur har du mått å så under graviditeten då?:)

2009-02-05 @ 22:19:26
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: Jenny

Finns nog inget bättre än att krypa ner i ett bad när värkarna bråkar, kryp ner, tänd lite ljus o slappa gumman! Så får vi hoppas det kommer igång ordentligt nu så att vi får se lillbebban!



Kramisar

2009-02-05 @ 22:31:01
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj oj oj va spännande gumman! Om 3 dygn åker vi så det är perfekt om lillen tittar ut nu :-)



Skvallra gärna (om du orkar) om du åker in i natt! Massor med lycka till kramisar!!



Snart får du hålla din lilla i famnen, va underbart! Kramisar

2009-02-05 @ 23:24:32
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: naddie.

haha nej det är väl så :P robban (min pojkvän) jobbar nu... han har redan frågat mig hur magen mår 15 gånger ikväll :D



så mysigt och höra hur nervig han börjar bli!



men nu finns det inget annat och göra än vänta tills the day kommer.

2009-02-05 @ 23:38:02
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback