Mammamys

Idag tog mamma ut lite pappaledighet så mellan 8 å 10 imorse fick jag lite sömn =D men sen var det matdags igen!

Ska kanske åka iväg någonstans idag. Inte riktigt bestämt mig =) Men mamma är ju hemma så får ju skjuts ifall planer sätter i verket! Har hittat en sulkyvagn men det är ett internet företag men deras lager finns i stockholm så tänkte ringa å fråga fall man kunde komma och kika på vagnen! Är så himlans jobbigt nu när man är fler som ska åka mammas bil då får inte lill killens vanliga vagn plats så då måste man ju bära runt på honom å ja.. inte det skönaste för armarna precis. Blir ganska tungt med honom plus bilstol så!


Kanske bör jag passa på att duscha när lillen sover? Brukar inte vilja i vanliga fall men nu är ju som sagt min mamma hemma och kan ha lite koll och då är det ju lika bra att passa på att duscha (A) haha!

Kommentarer
Postat av: naddie.

TACK för gratulationerna och komentarerna i samband med våran prinsessans födelse!



Hoppas allt är bra med er :D din lille prins är verkligen ett riktigt charmtroll. Visst är det underbart och ha dom ute nu? har nog aldrig kännt mig så här lycklig!



KRAM naddie och lillsessan Ariella

Postat av: ruby

haha ja samma här:D han älskar att snutta! fast idag har vi dansat runt och lyssnat på musik när han har blitt för snuttig och det ÄLSKAR han! :)



Han älskade mamma mia musikalen i magen och det gör han nu oxå:) så himla häftigt hur lugn och mysig han blir av den musiken!



Vad är en sulkyvagn??:p





2009-02-27 @ 16:20:39
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback