Morgonstund har guld i mun!

Ingen bebis än! Så tyvärr Jossan din övertalningstaktik funkade inte sådär super bra ;) haha! Men vi får se h*n tittar nog snart ut *peppar, peppar*!

Vaknade som vanligt halv 7 utav mig själv trotts att jag ändå inte somna förän närmare halv 2 inatt? men men är helt tom i skallen utav trötthet så snart kan jag väl somna om i af å få sova åtminstonde någon timma till!

Och vet ni vad? Ninni köpte Cola påvägen hem till mig igår och den lämna hon kvar. Troligtvist för att hon är lat å inte pallar bära men ändå MUMS till frulle för min del =D Jag brukar faktiskt inte dricka cola till frukost utan juice ligger högt på listan och oboy men vi har varken eller hemma så jag har lixom inge val haha (A)

Ska nog ta ett bad, brukar få mig på sömnnivå! Höres senare =)





Kommentarer
Postat av: Lisa

åh vad gott med cola :) hihi.. hoppas att bäbisen tittar ut snart.. men ta hand om dej och softa mkt så du har massor av energi sen när bäbisen kommer, för då blir de mkt :) hihi.. ha en underbar dag tjejen! kramar.

Postat av: Jenny

Hej tjejen,



Här väntar o väntar jag också på att din bebba ska titta ut. Hoppas lillen kommer ut innan vi åker till Thailand så att jag inte missar det hela!



Hoppas att du mår bra. Kram Jenny

2009-02-04 @ 12:26:53
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: alec

men attans då.. vart är du bebis??

2009-02-04 @ 12:55:00
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: naddie

sterila kvaddlar ät vatten man sprutar in under huden där man har ont... tydligen ska det svida ordentligt men ta bort smärtan.



dock ser det ut som brännsår efteråt :S



så ish ish ish :S

2009-02-04 @ 13:20:00
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback