Myspys faktor 10 =)

Kom hem för någon timma sedan hade grymt trevligt måste jag säga! Lill killen var lite små grinig men förstår jag haha stackarn kräktes upp hur mycket som helst! Men sen var han glad igen =) Eller sovande om inget =P Har sovit typ hela kvällen så blir ju lååång natt för min del. Men det är ju mysigt det också. Att totaldäcka med min lilla älskling på bröstet börjar att bli en vana nu!

Skönt att man inte har planer inför imorgon då bara. För då kan vi ligga hemma hela dagen å mysa =D å sova (A)

Men nu är det sängdags för min del så får jag sova lite i af. Från 2- 3 inatt är det konstant väckning så måste passa på!

Natti natti




Kommentarer
Postat av: Lisa

oh vad mysigt, vilken söt en :) grattis på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback