Problem är till för att lösas :)

Nu är jag lite gladare. Eller är i af inte sådär tok arg haha =P Men ringde min läkare så han ska i af skriva ut nytt läkarintyg eftersom att jag tappat bort mitt (A) sen så måste jag skicka de till jobbet imorgon också så att jag får min sjuklön för januari i af. Sedan ska jag skriva ut mina lönebesked från mcdonalds tiden under tiden jag studerade också så har dem svart på vitt att jag jobbat i tre jävla år! BLÄ för försäkringskassan. Men nog om det då blir jag bara arg :P haha


Men vi får väl se, allting löser sig tillslut i af =) Mamma är hemma nu också så tänkte faktiskt vara lite social med henne. Bokslutet har hon blivit klar med men årsrapporten väntar fortfarande och ska skickas iväg på fredag så blir nog sena kvällar resten utav veckan också.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jag suger också! Kunde knappt stå ibörjan, men efter ett tag kom man in i det och det var rätt så kul:D ska nog ta med wilma och ch i helgen och åka lite haha:D

Postat av: Anonym

usch FK är bara till besvär nu :P



hoppas man slipper klydd med mammapengarna nu när dom har så mkt på g.

2009-02-04 @ 21:13:41
Postat av: naddie.

nja, lite sammandragningar så men inga direkta förvärkar tycker jag :S

2009-02-04 @ 21:19:20
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Emelie

När har du BF? :) Hoppas att du inte får gå över! Det är inte alls roligt :S

2009-02-04 @ 21:20:26
URL: http://minsondavid.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha ja så kan man ju också göra;) Haha då får du väl ta och fixa ljudkortet då flicka lilla:D

2009-02-04 @ 21:30:50
URL: http://fisk33n.se
Postat av: ruby

oo häftigt:)

hur känner du dig å så då?

vart ska du föda? såg att du är en stockholmsbosatt du oxå:)



haha ja håller redan på att bli tokig trots att det faktist är 2 dagar kvar:P

coolt om vi skulel få på samma ...



det ska tydligen vara en lite pojke där inne men man vet ju aldrig tioll 100 procent!

du har valt att inte kolla eller:)?

2009-02-04 @ 21:53:19
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback