Tisdagen den 3:e februari

Det är än så länge bara två personer som tror att jag kommer gå över tiden - skönt nog! Då tror ju vi flesta at bebis kommer denna vecka i af (A)

Vaknade upp igen efter att ha sovit i någon timma var verkligen superskönt! Känner mig fortfarande lite hängig men hoppas verkligen inte att jag ska gå och bli sjuk nu nej för sånt orkar vi inte med nu när bebis ska komma.

Senare idag ska jag träffa
Jossan i af=) just nu är hon å simmar eller om hon simmat klart haha =P Nåja kanske kan baka lite kakor inför hennes besök ;) beror helt på fall jag orkar stå upp så länge, lata jag! Men är man höggravid så får man vara lat och jävligt gnällig =D

Har ni haft en trevlig dag hittils? Å vad jag vill gå ut och promenera känner jag men tror mina ben kommer kollapsa då. Men de är så himlans mysigt väder ute!!





Kommentarer
Postat av: eleonor

haha ja gör så :D vad gör du idag? tänkte om du ville ses en stund? :) så kan du få lite babyclothes också :D

Postat av: Sooofiiiiiiaaaaaaaaaa (:

jooorå den funkar men är så otroligt seg så jag orkar inte sitta vid den ändå haha! Men till skolarbeten funkar den ju så länge...

Ingen bebis än? :D

2009-02-03 @ 12:23:45
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Micka

lycka till (:

2009-02-03 @ 13:36:51
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg, inte bebis än?

2009-02-03 @ 14:05:47
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback