Update

Nu är det typ fyra minuter mellan värkarna men de håller än så länge i sig i bara någon halvminut. Har ringt FL i af skulle ringa tillbaka när värkarna höll i sig åtminstonde en minut så antar att de bara är att bita ihop nu! haha tänkte ta ett bad det brukar ju göra det bättre =)

Kanske har jag en liten bebis hos mig imorgon? Å så jag jag längtar! Fast dessa värkar kan jag lova inte är sköna skulle vara skönt med lustgas nu kan jag ju tala om haha men samtidigt orkar jag inte ligga på FL i hur många timmar som helst heller!

Tänkte packa klart BB väskan. Värkar ju faktiskt som att det är på riktigt nu.. blandade känslor? Oh ja! så himla nervös och börjar känna mig lite rädd inför förlossningen nu kan jag ju säga samtidigt som jag längtar efter min lilla bebis.


Kommentarer
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

Du är duktig som orkade blogga mellan värkarna... :)

jag var så dum som satt och försökte räkna ut mitt snitt från mina gymnasiebetyg men märkte att det inte gick så bra i och med att värkarna kom och gick.

Grattis igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback