Bebibus

Så har jag kommit hem från BM! Allt såg jätte bra, hjärtljuden låg på 140 vad som nu menas med det mer än att det är bra? BM sa även att det var starka slag vilket också var jätte bra tydligen. Jaja hon vet ju bäst å jag lyssnar på henne till fullo. Magens mått låg idag på 32 också under medel men jag är ju inte så stor så blev inte så förvånad angående det heller =P Nu ligger i af bebisen med ryggen på höger sida å rumpan uppe vid revbenen å så huvudet är i af neråt. Om det var fixerat sa hon inte men h*n har i af lagt sig i rätt läge skönt nog =)

Ska dit igen om två veckor fast BM sa att vi får se fall vi ses eller inte haha kändes skönt ändå å höra henne säga så också inte bara jag som har på känn att lill*n kommer titta ut tidigare! Och att förstföderskor alltid ska gå över tiden är även det skrock fick jag bekräftat idag. Kollar man statistiskt sätt så har inte det någon betydelse alls fall man är omföderska eller förstföderska utan det beror på när bebisen själv vill komma ut =)

Nu är det 33 dagar kvar tills beräknat förlossningsdatum. Ringde sös nyligen också de tyckte väl sådär om att jag skulle komma på onsdag men vi får se hur jag mår helt enkelt =) börjar det bli bättre så kan jag ju åka men har jag feber etc så stannar jag hemma =)


Min humor till max, hahaha

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nej, det är ingen golden jag har, utan en hovawart.

Ha en trevlig kväll!

Postat av: naddie.

min bebis hjärtljud låg på 130-140 och det sa bm var jättebra så :)



vad skönt, funderar på och skaffa mig ett gymkort till sen med. men å andra sidan ska det iallafall bli många många barnvagnspromenader :D



som sagt 19 år och hängig känns inte som ett mål :P

2009-01-05 @ 17:02:03
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: naddie.

vad smart att han kunde göra så :P nej jag tycker också vintern bara ska försvinna nu så man kan börja gå i snygga vår/sommarkläder... höste gör mig så kläddeppad.



5 februari är det tänkt :D

2009-01-05 @ 17:26:11
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Lisette

börjar du bli nervös gumman?

2009-01-05 @ 17:44:01
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: judithgrahnsåklart =)

hejhej, kolla gärna in min blogg och glöm inte att lämna en kommetar, annars vet jag ju inte att du vart in , hugs! :)

2009-01-05 @ 18:42:52
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback