Bort med julen

Nu har jag å mamma tagit bort allt julpynt förutom julstjärnorna. Men de ska väl bort imorgon antar jag =P min bror lär väl börja tjata snart om det så (A) Har även kopplat in en ny lampa i min brors rum, riktigt flitigt måste jag faktiskt säga ;) Här behövs inga jävla män för mangörat!

Ska träffa Jossan sen ikväll ska bli myspys =) vad vi ska hitta på vet jag faktiskt inte men något kul blir det alltid! Men innan det har jag liite till att städa får se fall jag orkar göra det nu eller om jag skjuter upp det tills måndag.

Vad har ni gjort/ ska göra i helgen då? =)

Missa inte imorgon då går jag in i v.38 bild och infogrej kommer då!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag har inga pengar på luren, ville bara fråga om vi kunde ha setts :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback