Cola is the shit!

Igårkväll när mammsen kom hem så gick hon förbi konsum och inskaffa mig cola! Så jag tog två panodil å la mig i sängen å sov igen. Kallsvettades som vanligt när jag tagit panodil men man står ju ut i af de som är de viktiga. I af vakna runt tolv tiden igen å hällde upp Cola i glaset vilket jag druckit typ hela natten fram tills dess att jag äntligen somna igen runt sju imorse. Å nu mår jag dunderbra, eller nästan i af. Fortfarande ont i kroppen och är helt mör känns det som så ska ändå till läkaren men febern är borta och det är verkligen superduper skönt!

Hur mår ni idag? =) Vet att det börjar närma sig BF för några utav er läsare nu =) För mig är allting bra. Himlans massa sammandragningar och kramper som vanligt men de känns ändå skönt för då känns det närmare på något sätt =P


Haha kolla så små mina tröjjor är nu.. Nåja är så himlans shoppingsugen nu så finns inte =) Å kan det inte bli bättre än att få köpa massa nytt i vår/sommar?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Woow, du är tjockis nu Mellen min :)

Gooosigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback