Dressen!

Å ni vet den där supersöta dressen jag beställde i grått med mörkblå detaljer? Se bild här!

Den har kommit eller kommer nu klockan tre ska den ligga på vårt postkontor! Vilket menas med att jag kan gå om ca 1 timme å 10 min så ska den ha kommit när jag kommer dit =D mysmysmys! Visar självklart bild sen!

Haha gud åt ett äpple på typ 2 min å de känns verkligen i magen aj så ont jag fick! Å mina magtabletter får jag ju heller inte ta p.g.a graviditeten =P Sicken otur.. smart där melle SMART haha!

Jaja om en halvtimma börjar i af "just shoot me" på 6an love it =) Men vad ska man hitta på tills dess? Å vad jag tycker bebis kan komma snart så himla trist att bara gå hemma å rulla tummarna!

Kommentarer
Postat av: Savefors

Åhh vad söt den dressen är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback