Dunder härligt väder ute!

Godmorgon!

Klockan 10 ringde väckarklockan å jag trodde det var ett skämt, är den redan tio :| men jag orkade inte kliva upp efter fem timmars sömn så stängde istället av larmet å sussa vidare!

Vid tolv snåret tog jag mig i af upp å nu ska jag iväg å möta Sofia för en tripp till Farsta =) Måste lämna tillbaka en jacka som mamma fick i julklapp då den var för liten å så ska jag ta en sväng förbi apoteket också! Mat blir det till att käka ute också är jätte sugen på någon pastasallad på något café men tycker inte Farsta har sådär speciellt bra caféer.. nåja vi märker väl haha =D


Bebis v.18 (17+2)


Förresten så går jag in i v.36 idag så bebis update kommer samt bild =)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback