Emelie Nikki Ekebrink, 19år och blivande mamma!

Eftersom att det börjar komma fler och fler nya läsare så tänkte jag göra en liten snabb presentation utav mig själv!

Jag heter Emelie och är 19år. Väntar tillsammans med mig själv en liten bebis den 7 februari 2009 så han eller hon kan med andra ord titta ut när som helst =) Pappan till mitt barn lever sitt liv och det tycker han funkar fin fint. Vi bestämde oss tillsammans om att behålla barnet i början utav juni men i mitten utav juli ångrade han sig och sedan dess har det hänt massor men för att göra en lång historia kort - han verkar inte intresserad utav sitt barn! Men än har ju inte min lilla bebis kommit än så vi kan ju hoppas på att han ändrar sig igen och faktiskt lär känna sitt barn för barnets skull!

Dock är jag inställd på att vara helt ensam med bebisen men hoppas kan man ju alltid!

Mer om mig då! Mina främsta framtidsplaner ligger just nu på att ta körkort och åka utomlands. I sommar så bjuder det på en tågresa tillsammans med mamma och vänner vart är inte riktigt bestämt och om nästan exakt ett år åker jag ner till USA och hälsar på en vän som ska dit under 13 månader. Plugga upp lite betyg ska även ske nu under 2009 på distans i samband med ledigheten. På mina resor följer självklart min bebis med på men det antar jag att ni förstår =)

Jag ser ljust på min (läs vår) framtid.




Kommentarer
Postat av: Diana

Tack för söt kommentar!! =) Sitter just nu och tågbloggar! =P Mysigt att åka tåg, lite meditation sådär! Vad hittar du på idag? Kram!

Postat av: Anna

glider in här för första gången...



har inga barn , men min mamma gjorde ett toppenjobb att uppfostra två barn alldeles själv. Har flera kompisar som är själva med sina barn också, och det går jättefint. Det är tråkigt när pappan inte tar sitt ansvar eller tar chansen att delta i sitt fina barns liv, och man hoppas ju att pappan till ditt barn tar sitt förnuft till fånga, men det går att hitta manliga förebilder på annat håll också.



Lycka till!

2009-01-27 @ 13:23:33
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: marielle

Tråkigt med sånna killar, har själv råkat ut för det med min dotter. Men som tur är träffade jag en kille när hon var 1 år, och vi har hållt ihop i 7 år snart. Du kommer nog träffa nån du oxå..

2009-01-27 @ 19:35:30
URL: http://marielleanderzon.blogg.se/
Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Du verkar vara stark!

Hoppas att pappan vill ta del av barnets liv sen.

Annars tror jag att du klara det galant på egen hand :)

Kram

2009-01-27 @ 21:39:37
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Sofia

Jag har tagit alla bilder förutom den på magen! :D hahaha

2009-01-28 @ 10:30:53
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: Anonym

Vilken fin mage du hade:)

Ser riktigt mammig ut hela du tycker jag,alltså en sån som verkligen gillar barn och som barn gillar tillbaka om du förstår:)

Lycka till och hoppas den lill* kommer ut snart!

2009-02-03 @ 19:05:08
URL: http://www.jacquelinebengtsson.blogspot.com
Postat av: Paula [19 & 2barnsmorsa]

Hej. Första gången jag kikar in här:) Fin blogg och underbart söt son du har. Tänkte bara fråga om du bor runt om nacka? För du skriver ofta att du ska till forum och nacka. Själv bor jag i nacka och är ung mamma=) Maila mej om du vill ha lösenord till min blogg. Ha det bäst.

2009-03-23 @ 08:08:19
URL: http://raggarkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback