Förlåt för dålig uppdatering! =)

Kom hem igår runt halv sju och totaldäcka i soffan efter unga mödrar. Ska nog börja ta mina järntabletter igen haha men ganska skönt ändå att sova massor (A) Tog ju ett uppehåll när jag låg med influensan då jag käka tre pencillin tabletter om dagen plus 2 - 4 panodil så kändes som att man proppade i sig tabletter lixom =P

Igår på MVC på södersjukhuset gick det jättebra. Riktigt trevlig personal där också så jag har bara blivit positivt överaskad utav deras MVC samt förlossningsavdelning. Bebisen mådde i af bra tog ett tag innan h*n kom igång bara å jag fick testa alla olika postitioner så de fick se på CTG kurvan att h*n faktikst var en aktiv liten sak =P Lite läskigt var det bara när man såg kurvan som mäter värkarna hur den gick upp i över 100 och när man ligger och ska föda skulle den ligga på runt 120 när värkarna var starka då blev jag ju lite nervös måste jag säga haha =P

Men ja ingen bebis igår i af =D Läste ett tips nyligen om en tjej som ätit annanas och på morgonen kom värkarna å jag som är helt såld på anannas måste ju verkligen testa detta! Så de tackar vi för =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback