Gissningar!

Nu har vi följande gissningar
26 Januari: 1st
28 Januari: 1st
3 Februari: 2st

Pojke: 2st
Flicka: 1st

När tror ni lill*n tittar ut och vad tror ni att det är för kön? =) Tänkte uppdatera listan varje vecka när jag kör info angående graviditeten nu fram tills dess att den faktiskt tittar ut!

För övrigt så har h*n hicka nu å har legat likadant i flera veckor. Med ryggen neråt hoppas att den vänder på sig snart så att inte BM måste göra ett försök i att vända h*n då jag har hört att det kan göra riktigt ont!


Kommentarer
Postat av: eleonor

hm.. jag tror ju att de blir en flicka, som du vet :D och datumet.. sånnt är alltid lika svårt, men jag gissar på 28 februari :)

2009-01-05 @ 01:49:16
Postat av: eleonor igen

nej nu skrev jag fel :D 28 januari såklart :)

2009-01-05 @ 01:50:09
Postat av: fian

24 jan eller 2 feb. (:

pojkeeee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback