God kväll!

Efter att ha lagat mat i ca en timma var jag total slut så soffan har varit min vän nu i ett par timmar =) Höll på att somna ett flertal gånger men tror att jag faktiskt lyckades hålla ögonen öppna knasigt nog! Nu har jag däremot jätte ont i ryggen så funderar på att ta ett bad. Brukar hjälpa =)

För övrigt så kommer nog mormors lya att bli tom snart så ser ut som att jag å stefan (min bror) kommer överta den snart.. bara en himlans massa som ska fixas med den och sen ska man byta den emot någon annan då varken jag eller min bror vill bo där å ja världens projekt men vi får se! Måste ju kolla upp med min morbror fall nån utav de är intresserade också vi kan ju inte bara anta att vi får den.. men vi kan ju hoppas då det är så himla svårt att få en lägenhet i stockholm =)

Nej nu ska jag kika runt på stugor/villor som finns att hyra i Göteborg i sommar. Men lär väl bli att vi bor på kvibergs stugby då det är så himla centralt men ändå total mys!

Kommentarer
Postat av: matilda

fast jaghar hört att de flesta barn tycker de är msyiga, just för de är så mjuka och mer som tofflor lixom. sen kanske du inte behöver ha på de direkt när den födds men om nån månad eller så istället för skor elelr såna där fula tyggtossor n e usch:P hahah :D jag hitta såna där förra året första gången men då va max lite stor så de får bli till nästa:P(A) haha

hur har du haft de idag då ? något på gång du får börja springa runt nu och upp och ner i trapper:D johan kommer hem imorron med:D så nu får vi ses allihopa:D puss lilla killen:D<3

Postat av: Jenny

Hej!



Du har fått en utmaning av mig ;-) Kram J

2009-01-19 @ 22:48:41
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: matilda

hehe ja de lär du ju göra och om de är så att den inte tycker om de små söta tofflorna så är de ju inget att göra åt:P



Ja men absolut att de måste bli de hehe:P längre än så väntar vi inte haha. Nu är de bara ligga i när han kommer hem hehe.



Jättemysss jag längtar tills den kommer:D

2009-01-19 @ 23:00:42
URL: http://ungmammamatilda.blogg.se/
Postat av: sofia

Sabina som gick i min klass du vet var beräknad den 1a feb och föder typ nu :O

2009-01-20 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback