Gravida flodhäst

Så har jag uppdaterat listan ett par gånger. Vilket kan vara anledningen till att inlägget dyker upp på bloggkoll ett par gånger för er som följer mig dära =P Men men hoppas att det inte skapar allt för mycket snurr i huvudena haha =D

Ska åka in till MVC på SÖS om en timme å kika hur min lilla bebis mår i af. Den har rört på sig lite nu under dagen men inte alls som förr men det är säkert inte mer än att den samlar energi inför förlossningen men jag vill ju vara på den säkra sidan så!

Idag har jag haft himlans mycket förvärkar och kramperna i benen står i sig men snart kommer ju min älskling så bara att stå ut! Man känner sig dock som en riktigt gammal flodhäst. Osmidig och ont i varje del utav kroppen haha =P men samtidigt så är det helt underbart att vara gravid. Att veta att man har en liten bebis innuti sin mage och känna den är en helt obeskrivligt underbar känsla.

Kommentarer
Postat av: Linda m 2 pojkar

Ja visst e han =) Åh du måste längta massa nu efter bebis? =P spännande detta =)



Kram!

Postat av: Jossan

Hörru nu börjar vi bli lite smått nyfikna, och minsann tror jag att du är i full gång med att få ut lill*n till världen. Eller så ligger du däckad hemma i sängen. Men av erfarenhet från våran föräldra kurs så tar ju värkarbetet hur många timmar som helst, men vi får väl hoppas att den vill komma ut nu.



Pussssar <3

2009-01-26 @ 21:26:24
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja och när du får hålla i lillbebban så känns det ännu mer obeskrivligt underbart:)



Hoppas du får sova ordentligt i natt, samla energi!

Kram Jenny

2009-01-26 @ 22:37:25
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback