Helgen

Nämen blogg.se funkar hallelulja ;D hihi

Igår så firades ju Sofia med släkten så gick ner dit en stund för att säga grattis för miljonte gången haha =D trevligt var det i af den korta stunden jag hann vara där =)

Efter det så hämta Sofia å Angelica mig - snacka om skridskobana ute märkte jag nu haha gisses vad halt det var! I af vi for iväg till Haninge där jag spenderade min kväll =)

Vi hade det dundermys med massa barn och stoj tillsammans med chips och cola! Å lilla Liam vägra men tillslut så gav han med sig =P sicken söt sak det dära!



Var den ända bra bilden jag fick och även den första! Sen bestämde sig min mobil för att ta bilder utan blixt vilket resulterade i mörk mörk mörka bilder haha =P Men visst ärom söta dem där knasbollarna =)

Idag ska jag eventuellt fixa sittdelen på vagnen beror på mamma =P men hon tycker att de skulle vara skönt att kunna droppa den på vinden nu så verkar ganska lätt att övertala henne (A) men vi får väl se helt enkelt. Annars blir det träning.. inte allt för mkt för min del men kan i af stå på rullbandet å skratta lite åt mamma =D Men jag får se helt enkelt vad dagen kan bjuda på! Tråkigt med söndag bara imorgon jobbar ju både bror och mamma samt ALLA andra å jag får det dundertrist! Men men snart kommer bebis då kommer jag ha massor med saker att göra!

Vad har ni gjort i helgen, något kul som hänt? =)

Kommentarer
Postat av: alec

mys bild :)

snart kommer din lilla också :)

Postat av: alec

åh vad spännande, blir alldeles varm i kroppen :)

thihi

2009-01-25 @ 10:27:40
URL: http://alecstar.blogg.se.
Postat av: Lisa

söt bild :)

2009-01-25 @ 10:41:14
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: anna

ja va mysigt att gosa å busa med dom små... helgen har varit lugn... hoppas på att min lilla sen propp vill komma ut snart... en vecka har man gått över nu...:( så så segt...

2009-01-25 @ 11:05:12
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Sofia

Man ser verkligen på bilden att Liam är trött..;)

haha jag likså:P



Puss

2009-01-25 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback