Hem ljuva hem!

Tar verkligen på krafterna att åka iväg på äventyr men riktigt trevligt hade jag med Jossan i af! Först iväg till läkaren sen till Farsta centrum där jag nu inhandlat en superduper söt mössa åt min älskling samt skrivarsladd och nagelbandspetare! Super nu är shoppingen slut för min del haha =D måste ju spara pengar. Sen har jag även "köpt" vilket är lika med överfört en tusenlapp åt brorsan också!


Bilbarnsstolen var vi och hämta hem också, lyckades tillslut i af =D Visst är den fin? Tycker om den massor i af!


Nu ser ju mössan självklart superstor ut på bild men den är jätteliten! Det är en baby storlek så huvudomfånget är precis lika stort som dem där mini mössorna man kan hitta på H&M =) Och visst lyser skrivarknappen grönt å fint dära ;) testade att skriva ut! Fick bli en bild på min älskling från UL. Nu måste jag bara köpa fotopapper så är min fotoskrivare fulländad =)

Å vet ni? Snart är det las Vegas =D snacka om att jag är lycklig? hihi kanske ska dra iväg å köpa en Cola å slå mig ner i soffan å bara totaldega.. låter dundermys. Men då måste jag klä på mig igen vilket låter super jobbigt haha vilka problem jag har, inte sant? (A)

UPDATE: de är ju fredag vilket resulterar i ingen lasvegas. snacka om att min kväll nu är förstörd. BLÄ!!

Nåja Sofia har fyllt år och det ska firas

Kommentarer
Postat av: jessica

tack ska du ha, stumpan :) glöm inte att hålla tätt i helgen. jag skulle bli så attans besviken om jag inte var hemma när det var dags, sörru!



nu är jag framme i örebro om 2 min ungefär, så jag kanske borde packa ner datorn :D



PUSS O KRAM. får se till o ses när jag kommer hem.

Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Hej hej. :)

Tittar in :)

2009-01-23 @ 19:31:59
URL: http://camiie.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback