Hemkommen igen =)

Så har jag varit hos BM samt gjort mat tillsammans med Jossan och självklart ätit maten också ;D blev ostsås med kassler å så pasta till det! Mumsigt va? Sen om vi gjorde rätt är ju en annan femma men gott vare (A)

Hos BM gick allt bra hon hade en studerande BM med sig också som även hon kände på magen osv. SF måttet på magen hade gått upp till 35 låg innan på 32 så de är ju bra då vet vi att bebis växer =) Och BM trodde att det var en normalstor bebis på dryga 3500gram men det visar sig ju å se sen när bebis tittar ut =) Mitt järnvärde hade gått upp också men det har jag ju känt själv så och alla andra prover visade fin fint!

Så nu är jag lite lugnare igen =) var så skönt när hon kollade hjärtljuden å jag hörde bebis hjärta slå direkt hela lugnet bara la sig ned. Gud så man kan bli nervo alltså.

Nu skulle Jossan vara barnvakt fram till fyra så tänkte faktiskt ta hand om disken samt kika på Las Vegas =D


Kolla så liten h*n är där, plutten! Nu kan man bara se ett ben, ett hjärta osv itaget på skärmen när man gör UL.

Kommentarer
Postat av: Evamy - Nu är lilla Alva äntligen här!

Spännande :) Är lite avis på dig hehe

Jag hade bf 22 januari men Alva valde att titta ut den 14e! och det var det häftigaste jag gjort!slappna av och lita på barnmorskorna på förlossningen så kommer allt gå super för dig!

Postat av: Rebecka

åh va häftigt! känns som om dom flesta är gravida just nu :) trevligt!

2009-01-29 @ 14:25:59
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad mysigt.. kan bara säga GRATTIS!!

2009-01-29 @ 14:29:52
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Diana

GRATTIS! Vad avundsjuk jag blir, vill också ha barn nu! =) TACK!! =) Ska kanske klippa mig, hjälp mig gärna med råd på bloggen! ;) (Dagens I-landsproblem =P haha) Nu ska jag äta lite namnsdagsfika! Vad ska du hitta på idag??

KRAM!!

2009-01-29 @ 14:46:17
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: naddie

min bm mätte också 35 på mig och beräknade lillan till runt 3500 :) ska bli skoj och se hur resultatet blir ;)

2009-01-29 @ 14:57:58
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback