Jag bara älskar när jag får sova =)

Hej alla glada!

Idag vakna jag runt 7 imorse men lyckades faktiskt somna om till dryga nio snåret, skönt! Blev då hopp in i duschen sen fixa mig för dagen. Dock så starta inte jossans bil så blev till att vända hem igen så vi får ta vårt äventyr någon annan dag =) men trött som jag var där vid tolvtiden så la jag mig i sängen igen och sov - sov å sov! Så skönt. Vakna inte förän tre tiden igen och jag bryr mig inte det minsta fall jag inte somnar tidigt ikväll för jag var helt slut imorse!

Har suttit och kikat igenom mitt gratispaket från Babyproffsen nu i af =) Fick likså alla andra den där blöjpapperskorgen som jag kallar det, amningsinlägg (engångspaket), blöjer till första tiden - dock från pampers och har personligen inte hört så bra om dem men de var ju gratis så kan ju alltid testa! Fick även en napp till bebisens första tid. Sedan fick man ett erbjudande från någon bokklubb som jag ska beställa. Men det får ni se bild på när det kommer =) Sött var det i af. Man fick även en tidning och andra reklamblad etc som åkte direkt i papperskorgen.. får redan för mycket reklam känns det som haha =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback