Jag vill också bli 20!

Idag grattar vi Sofia som fyller 20år! Hahaha bilden är från hennes 18års firande som blev till i sista sekund! Jag skulle nämligen bara kika in å droppa min present sen glida vidare till Daniel för att ta det lungt! Vipps fick jag med mig dessa damer och kvällen bjöd på fest hemma hos Daniel istället. Men trevligt hade vi det i af!


Från vänster, Jag, Sofia o Hanna


Här är en bild på mig och Sofia från oktober 2008.

Men men skulle kunna sitta flera dagar och ladda upp foton på oss. Nämligen kännt denna dam sedan jag var 2år gammal (läs liten skitunge). Nu måste jag däremot sätta igång med maten! Fick hem två trötta, hungriga filurer här för en stund sedan. Lite skönt att jag får sova vidare efter att ha dragit upp både mor och bror så de ska komma iväg till jobbet på morgonen =D

Kommentarer
Postat av: Michaela

det ska jag göra :)

Postat av: Maria

you do that :D

2009-01-19 @ 19:11:11
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: naddie

jo det funderar jag med på! tror inte man tänker på nålar och kanyler när man väl ligger där faktiskt.



man ska nog inte oroa sig alls egentligen :) kommer nog gå fint i villket fall som helst!



kram

2009-01-19 @ 20:44:07
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Anonym

hrm jag fick : blöjhink + nappflaska + napp + gravidsnöregrej + tidningar + infoblad + blöjor + våtservetter + ammningsinlägg + massa försäkringspapper osv. har nog inte glömt något då :P

2009-01-19 @ 21:04:43
Postat av: soofia

Tack så mycket sööötis!!

ja i många många åååår har vi känt varandra, det betyder <333333333333

2009-01-19 @ 21:49:37
URL: http://guldmedalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback