Krångel och bikinidjungel!

Blogg.se krånglar, ovanligt nog? haha nej men får inte in några bilder så även fast jag är dunderpigg och har varit duktig och fotat magen min så blir uppdateringen imorgon. Ska ringa FL imrogon igen också då jag både igår och idag har varit flimmrig i ögonen och det kan man ju få fall man har havandeskapsförgiftning. Lika bra att informera och få råd i af, vill ju vara på den säkra sidan! =)

Däremot har jag hittat fler bikinis! Nu är det fyra jag väljer emellan och alla fyra är från
VS!


Älskar verkligen underdelen! Totalpris 49dollar.


Blommorna på överdelen fick mig att falla för denna! Totalpris 58dollar


Tror dock att detta fortfarande är min favorit! Totalpris 78dollar


Den här är ju dock bara så enkel och söt! Totalpris 164dollar

Bikinidjungeln är dunderjobbig! Vilken tycker ni var finast? =)

Kommentarer
Postat av: eleonor

jag tycker den första är finast :) helt underbar färg, speciellt om man är brun och fin :)

Postat av: sara solvik

Åh den första va helt underbar:D

2009-01-27 @ 10:05:19
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: jessiii

längst upp! helt klart!

2009-01-27 @ 11:33:50
Postat av: Alexandra

första var finast! =) :D

2009-01-28 @ 19:17:29
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback