Lättad mamma!

Idag har bebis rört sig betydligt mer. Nästan, men bara nästan som förr! Men antar att h*n måste samla lite krafter också =) Dock har jag mått super dåligt eller haft massa förvärkar som inte velat ge sig å jag mår illa så fort jag får någon förvärk så det är inte sådär super duper kul =P Tycker däremot de riktiga värkarbetet kan få börja så att jag får min bebis snart!

Ska snart hoppa i säng faktiskt är ju så himlans trött. Inte konstigt då jag kliver upp fem på morgonen haha =P men de är i af Law and order på tv så tänkte glo på det å så dricka julmust till =D MUMS! Sen lär jag nog ligga däckad när det är slut. Om inte så har jag spelat in Las vegas roligt nog!

Imorgon ska vi besöka BM å då är
Jossan så söt som följer med mig dit! Å sen är det ju bara fredag kvar för er som jobbar eller går i skolan så är det helg. Ska det bli skönt? =) vet att mammsen min längtar massor haha! Å bror också som börjat jobba på 7eleven. Han är förresten på Oasis nu lyckost! Inte för att jag är ett fan utav dem utan för att han får gå på konsert å inte jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tackar:D hur har du mått under din gravilitet jag har bara mått skit bra faktist:D trött bara:D

2009-01-28 @ 21:15:36
Postat av: Jenny

Skönt att lillen börjat röra sig lite mer, min sessa rörde sig knappt alls sista dagarna, finns ju lite dåligt med plats :-) Hoppas det går bra på besöket hos BM i morgon! Kram Jenny


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback