Lite tips!

Har ju så himla söta människor runt omkring mig som bara öser ner tips men för att vara ärlig så lyssnar jag kanske på en fjärdedel haha =P Men det blir nog lätt så att man inte orkar ta till sig alla knasiga idéer som folk har!

Dock kom min granne med en superidé! istället för täcke och massa påslakan som ständigt behövs bytas p g a det ena å det andra så tar man en tjockare finare handduk och lite tyg å syr ihop. Så blir det som att ha täcken med fastsydda påslakan på hela tiden. Bara ha ett par sånna hemma så är det bara att byta täcke å slänga in det smutsiga i tvätten när det hänt en olycka!

Då spar man en himlans massa tid, plats och framförallt pengar.

Titta vilken fin jag hitta! OM det nu hade varit så att jag vänta en liten flicka och hade en svart barnvagn hade ju denna varit en väldans fräsh upp-piffare i de mörka!

Finns här och kostar 599kronor

Kommentarer
Postat av: Maria

men det är svårt att välja bort kläder för man vet inte hur man kommer att klä sig där eller vad man känner för eller ens hur man måste klä sig på jobbet. MEN väskan väger bara 13,5 kilo ÄN SÅ LÄNGE :P får se hur det går :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback