Ljuva sömn

Gud så skönt det var att sova =) Tog en kopp varm oboy och de hjälpte faktiskt lite så runt 11 sov jag skönt nog! Vakna upp vid två och runt tre somna jag om igen å sov yttreligare en timma. Känner mig lite groggi haha =D men inatt lär jag nog somna hoppas vi! Ska ju på äventyr med Jossan imorgon så behöver lite energi då =)

Jag drömde om dig. Avskyr att vakna då för i drömmen är allt så perfekt. Eller egentligen inte men bara hela grejjen om att vi pratar igen och aa det är svårt att förklara. Men underbart är det i af och jag önskar att min dröm blev min verklighet igen.

Anonym, svar - Anledningen till att jag inte köpt en massa kläder och hållt tassarna borta från det är för att jag VET hur mina söta små vänner är samt min mamma och alla hennes kompisar. Vill ju faktiskt hinna använda kläderna jag får utav dem också. Sen vet jag att jag själv avskyr att "räkna" med saker från andra men de finns ju alltid internet fall det skulle bli körigt sen så är det massa som gärna ställer upp på att gå shoppingturer åt mig om jag inte skulle orka =D Oj vilken lyx jag har egentligen haha (A)  

Kommentarer
Postat av: naddie.

tack för gissningen :D



ahha ja, cola i stora lass imorgon ;)

Postat av: guldmedalj

vem snackar om kaffe då? Hahaha men så du kommer på lördag eller vadå?

2009-01-22 @ 17:18:18
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: petra

gu så kul!! när e den lilla filuren beräknad?

2009-01-22 @ 17:22:50
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Maria

jag lyckas alltid få saker gratis, jag menar jag har en mamma :) btw så borde väll dem som fixar födelsedagsfesten fixa kakorna, det är väll inte mer än rätt?



men kontanter är mer dramtiskt :D då kan man kasta dem i luften över sig och sen bada i dem :D

2009-01-22 @ 17:46:53
URL: http://aptitude.blogg.se/
Postat av: Jenny

Oj oj oj nu är det faktiskt inte långt kvar :-) Spännande! Kram Jenny

2009-01-22 @ 21:36:42
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback