Min bebis har hicka

Jag sover så himla konstigt! Helt sjukt. Var dunder trött efter att ha vaknat först klockan sex imorse sedan hann jag bara sova 3 timmar igen mellan tolv och tre innan jag vakna också. Så blev knappt någon sömn alls.. men ikväll så somna jag redan efter Bones där vid nio snåret och så vakna jag nu vid ett? Vad är detta jag vill faktiskt sova en hel natt haha!

Nej ska leta fram någon bra film, kanske ska se nya Batman? Lär ju inte somna än nu på ett par timmar. Har ju blivit tre timmar sömn sex timmar vaken nu i ett par dagar så räknar på att somna runt 6 - 7 imorgon bitti! Ajja kan jag i af vara duktigt och få upp mamma =)(A)

Men jag lovade bilder på magen och det kommer under natten för er nattugglor haha men just nu har jag så himlans ont i revbenen så filmen står högst upp på min lista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback