Morgonsnö och iskallt!

Gick upp för någon timme sedan då mamma bett mig ställa min klocka åt henne också så att hon verkligen skulle komma upp imorse vilket resulterade till att det var helt onödigt för mig att somna om efter att ha dragit upp henne. Hon är nästan värre än en bakis tonåring som ska på släktmiddag lixom haha!

Hur som så gick jag till köket å koka té som vanligt speciellt nu när min hals gör så ont så att jag inte kan prata.. i af då var det varmt i köket. Sen går min mamma upp och tar sin morgoncigg som vanligt vid balkongen som är i köket sen när hon ska gå så ringer hon påvägen till bilen "men så kallt vare inte" samtidigt som jag utbrister, "nej då bara 10-11 minus... men du kan ju inbilla dig ;)"
 
När jag väl kommer ut i köket vad tror ni att det är då? (och detta var ändå 10 - 15 min efter att hon stängt balkongdörren) Jo det är ISKALLT! Så jag tänker inte försöka inbilla er kära läsare nånting annat om att idag har vi det riktigt kallt i stockholm!

Och förresten ni som inte sätt nya indiana jones - SE DEN gud va mysig film =D fast jag älskar iförsig alla andra också men åå skulle kunna se på den igen å igen å igen å igen å aa ni fattar.

God morgon förresten! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback