Morgonstund har guld i mun!

Usch vilken hemsk morgon jag haft. Alltså den har ju egentligen inte varit dålig bara det att jag inte vaknat sådär skönt ni vet.. Nåja har kommit på possitivare tankar nu i af så =) Ska ju till BM vid 11 idag så är bara fyra timmar tills dess å då får jag höra min älsklings hjärtslag och det är alltid mys. Efteråt ska jag träffa Mickan tror jag! Har inte riktigt bestämt mig fall jag är något trevligt sällskap idag så ska väl slänga iväg ett mess till henne snart om hur jag mår etc =)

Men man får väl ha dagar när man lägger sig i sängen med täcket över huvudet också? =) Kan ju inte alltid vara på topp hihi! Men ja det återstår att se jag kanske blir piggare på sällskap sen =D

Nej nu tycker jag att bebis varit stilla massor igen så ska testa med vatten och alla dessa knasigheter å se fall det blir bättre!

UPDATE: Bebis rör sig knappt, fast tror jag kände honom/henne någon gång iaf. Gud så nervös jag blir! MVC i dalen öppnar inte förän 9 så att man kan ringa dit.. har ju tid vid 11 men vet inte fall jag vill vänta!

Kommentarer
Postat av: Taru

Tack för tipset! :-) Ska testa det.

Postat av: marielle

E nog ingen fara bebisen behöver ju oxå sova <3

2009-01-29 @ 11:24:44
URL: http://marielleanderzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback