Myspys med kort och tjejsnack!

Oj så sent det blev! Tiden bara flög iväg där efter fyra =)

Har tillbringat min kväll med Sofia och Maria samt Marias mamma. Har varit kortspel och en himlans massa prat om allt möjligt. Mestadels bebisprat å förlossningsprat hit å dit då marias mamma verkar ha något slags super minne och minns typ allt från alla sina tre graviditeter haha men jag tycker bara att det är dunder kul att höra om allas berättelser så =D



Nu har jag sådär himlans ont i ryggen efter att ha suttit upp så länge så ska nog bädda här i soffan å kolla fall det är något bra på tv:n. Vi kan väl hoppas i af (A) Men lär väl somna som en stock då jag sova så dåligt inatt. Dock har min lilla älskling hicka just nu vilket leder till att den för ett väldans liv där inne haha tror inte den tycker om att ha hicka. Men lite skönt är det för mig för då vet jag ju att den har tillräckligt med vatten där inne!

Hoppas att ni haft en trevlig fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Lisette

vackra flickor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback