Nerv-vrak nummer ett!

Nu är jag lugn! Eller lugnare i af =) I tappra försök om att få tag på MVC på södersjukhuset så har jag hasat i mig isvatten! Och nu verkar min lilla bebbe lite sur haha men den rör sig i af skönt nog!

Fick bekräftat att det inte var förän halv 12 jag hade tid hos BM också så nu är det lååång tid kvar innan jag ska någonstans =P Dock tror jag faktiskt jag ställer in min lilla dejt med micks picks också men jag kan verkligen inte ta mig till bagis i detta snöblask äckel väder jag vägrar! Men hon är ju varmt välkommen hem till mig men att gå någonstans tackar jag nog nej till haha =)


Plusgrader på termometern, blaskig snö på sidorna och någon grå sörja i form utav avgaser och snö på vägarna.

Vad ska ni göra idag? Känns som fredag knasigt nog..

Just det läste på
studentfarsans blogg att han troligtvist bli pappa nu! eller vid fyra snåret åkte de in till BB hoppas hoppas håller tummarna =)

Kommentarer
Postat av: Diana

TACK!! =) Ska kanske klippa mig, hjälp mig gärna med råd på bloggen! ;) (Dagens I-landsproblem =P haha) Nu ska jag äta lite namnsdagsfika! Vad ska du hitta på idag??

KRAM!!

Postat av: naddie

lagom mysigt väder :P



jag har utmanat dig i min blogg ;)

2009-01-29 @ 11:31:05
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback