Se så knasig min lilla filur är!

Å så himla söta hon Malo-stella och hennes pojkvän plus deras lille bebis är från Unga mödrar! Tänk er dem är 15år men har aldrig sött så söta föräldrar!

Ska snart kila in i köket och hjälpa mamma med maten =) Ska äta Tikka idag igen å GUD så det var mumsigt =D åt massor! inte likt mig nu under graviditeten då bebisen tar större plats än de finns haha =D Men den har ju börjat fixera sig nu vilket man känner av då maten faktiskt får lite plats å jag har börjat äta igen =D de är riktigt skönt måste jag säga! Å snart är h*n här också då får jag äta massa gott som laxsushi åå va gott! haha


Kolla hur roligt h*n ligger innuti min mage? haha sötnos!

Kommentarer
Postat av: kochana

Jag tycker ändå att du är ganska liten för att "snart vara dags". Du har inte gått upp så mycket va?

Postat av: sofia

stor mage :)

2009-01-13 @ 16:32:27
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: Elin

Jösses! Tiden går verkligen fort. Snart ska lilla Melle bli mamma också, roligt! Längtar också efter barn.. i hemlighet ;) Hoppas allt går bra!

2009-01-15 @ 14:44:14
URL: http://eatme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback