Shopping

Jag är sjuk så då måste man unna sig det där lilla extra, inte sant? (A)


Älskade verkligen dem där tygskorna i mörk hallonröd färg men inte helt säker. Tycker ni att jag ska köra på de eller de mörkblåa vanliga? :) Känns som att jag inte bör "slösa" så mycket just nu när bilbarnsstol, amningsbh, handdukar, amningsinlägg och en andra massa små saker ska köpas in. Men ja, tyck till och hjälp mig vilka skor?

Jeans jackan är jag inte heller helt hundra på, hur vet man att de passar till jeans haha. Aldrig tyckt att det är snyggt med de innan så .. aja får tänkas på ska inte beställa förän imorgon =)

Allting kommer ifrån
Ellos.

Kommentarer
Postat av: naddie.

tycker du ska vänta med jeansen tills du vet hur stor/liten du är efteråt :)



tygskorna gillar jag mest dom blå, men jag är en sucker för seglarmode :P



svar:



jag hoppas verkligen att din mammas historia inte kommer stämma in:S usch, jag tänka mig hur man får lida :S ish ish ish.. blod gör mig illamående :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback