Sju sanningar!

Just det hade nästan glömt, blivit utmanad utav Naddie - supersöt blogg rekommenderar starkt! I allafall om att skriva ned sju sanningar om än själv! Har redan skrivit sju stycken här men bara komma på nya, finns ju för många (A) hehe!

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

1. Jag har jättesvårt att slänga gamla kläder som jag aldrig använder.
2. Sen jag insåg att Coca Cola faktikst inte innehåller en endaste konserveringsmedel utan bara kryddor och en jäkla massa socker anser jag att det är nyttigt och inte skadligt!
3. Jag kan äta precis vad jag vill utan att gå upp minsta lilla!
4. Jag avskyr barn i massor, praktiserade t ex på dagis var det värsta jag gjort i mitt liv.
5. Jag älskar mat och äter oftast för mycket. De flesta förstår inte hur så mycket går i min lilla mage.
6. Jag kan alla repliker i Pretty woman (inte utantill utan jag vet vad som kommer sägas efter följande replik när jag ser filmen)
7. Så fort jag är sjuk så blir jag som ett litet barn och kommer säkerligen åka hem till mamma för att bli ompysslad när jag flyttat hemifrån!

Och nu utmanar jag alla som läser min blogg att göra denna utmaning! Skriv också en kommentar till mig så att jag vet att ni gjort de så jag får läsa på era smaskigheter haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback