Skor i massor

Alltså jag bara ÄLSKAR skor men tycker inte att Sverige har något bra utbud alls. Gojane älskar jag men åker man på moms å tullavgiften så är man total körd =P Kanske ska man ändå chansa till sommaren? De är ju himla billiga så!


25 dollar



28 dollar


10 Dollar


Hittade även några från victoriasecret. Mycket dyrare men ack så snygga =) LOVELY <3

130 dollar



75 dollar

Idag har jag inte hunnit med mer än att sova. Å mamma har heller inte väckt mig för att hon visste att jag skulle sluta tjata om gymmet då haha fuling dära! Men jag sa åt henne att de stänger 7 så antingen går vi nu eller så får hon pinas någon vardag ;)

Gick som vanligt faktiskt upp vid 9 snåret imorse men vid tolv tiden ligger jag där igen som en säck och sover, sover å sover! Så himlans skönt (A) Ska snart ta en dusch för tredje gången idag sedan åka å handla massa food på willys!

Haft en bra helg allihopa? Kommer uppdatering om magen sen som jag lovat!

Kommentarer
Postat av: Nicole - 19 år och mamma

De grönvita var 2 die 4!

Postat av: Hanna

håller med! heta som fan

2009-01-18 @ 20:48:12
Postat av: Maria

dom grön randiga var helt underbara

Var du tvungen att hitta dem och lägga upp dem på bloggen, nu är jag ju jätte kär :(

2009-01-19 @ 09:14:08
URL: http://aptitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback