Tina Turner VS Madonna!

Lite kul är det ju faktiskt att Tina Turners biljetter är dyrare än Madonnas!

Madonnan själv
MADONNA

  • Biljetterna släpps måndagen den 9 februari kl 09.00
  • Åldersgräns på konserten är 13 år.
  • Max 6 biljetter/person
  • Biljetterna till konserten kostar 695-1195 kronor + serviceavgift.

    Sedan för att tillägga så uppträder Madonna i Göteborg?!.. Jag som är stockholms-älskare blir ju lite häpen måste jag säga!

Och den (en av mina personliga favoriter) superduktiga Tina Turner
Tina Turner

  • Biljetterna har släppts (28 januari) dock ska hon göra en extra konsert i Globen den 20april och till detta datum släpps biljetterna den 2 Februari 9.00.
  • Åldersgräns på konserten är 13 år.
  • Biljetterna till konserten kostar 635-1755 kronor + serviceavgift.

Källa: Ticnet där de också finns att köpa!

Vem tycker ni bäst om? =)





Kommentarer
Postat av: Melinda

Tackar =) träden e så fina när det är så kallt ute för alla träd är vita =P så fint! Detta året ska jag köpa mig en vit julgran =P haha med massa rosa pärlor o kulor i ^^ snyggt!



Hoppas allt är bra me dig? och me lillbäbis =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback